Zarządzanie kryzysowe w organizacji

Cele:

  • Nauka zarządzania zasobami ludzkim w sytuacji kryzysowej;
  • Przetrenowania sposobu zarządzania podczas sytuacji kryzysowej;
  • Zapoznanie się z rodzajami zachowań w przypadku kryzysu.

Po szkoleniu uczestnik będzie:

  • Wiedział co to jest sytuacja kryzysowa;
  • Znał podstawowe schematy zachowań ludzkich w sytuacjach kryzysowych;
  • Będzie wiedział w jaki sposób trafnie i dobrze podejmować decyzje.

Zawartość merytoryczna:

  • Pojęcie kryzysu;
  • Typowe sytuacje kryzysowe w firmach;
  • Budowanie struktury zarządzania kryzysowego;
  • Fazy zarządzania kryzysowego;
  • Reakcje ludzi na sytuacje kryzysowe w organizacji;
  • Komunikacja społeczna w kryzysie.

Businessman Hand Stop Dominoes Continuous Toppled

 

 

Leave a reply

Back to Top