Cele:
- Zdobycie przez uczestników szkolenia wiedzy z zakresu efektywnego prowadzenia spotkań;
- Rozwijanie umiejętności zarządzania pracownikami dzięki skutecznemu i klarownemu przekazywaniu informacji.
Po szkoleniu uczestnik będzie:
- Umiał przeprowadzić spotkanie pracownicze w krótszym czasie, niż dotychczas;
- Potrafił przykuć uwagę uczestników spotkania;
- Znał i stosował zasady jasnego formułowania komunikatów;
- Prowadził spotkania w sposób efektywny.
Zawartość merytoryczna:
- Planowanie przebiegu spotkania i wyznaczanie jego celów;
- Osiąganie zamierzonych celów podczas spotkania;
- Sztuka przewidywania możliwych punktów spornych;
- Formułowanie zasad rządzących spotkaniem;
- Zarządzanie czasem spotkania;
- Sztuka przemawiania;
- Zaciekawianie uczestników spotkania;
- Budowanie relacji służących efektywniejszemu przebiegowi spotkania;
- Motywowanie uczestników spotkania do zabierania głosu i otwartego wyrażania opinii;
- Facylitacja ;
- Prowadzenie spotkania w sytuacji kryzysowej.