Asertywność

Cele:

  • Kształtowanie postawy asertywnej w codziennych kontaktach zawodowych i prywatnych.

Po szkoleniu uczestnik będzie:

  • Wiedział, czym charakteryzuje się postawa asertywna i dlaczego warto ją przyjąć;
  • Znał i stosował zasady postępowania w sposób asertywny w trudnych sytuacjach;
  • Umiał konstruować krytyczne komunikaty;
  • Zmieni swoje nastawienie do odmawiania innym i nauczy się rozróżniać, kiedy odmowa ta jest
    konieczna;
  • Bardziej skuteczny podczas negocjowania dzięki stosowaniu postawy asertywnej;

Zawartość merytoryczna:

  • Prawa człowieka asertywnego;
  • Otwarte wyrażanie opinii;
  • Konstruktywna krytyka jako narzędzie zmiany zachowania;
  • Dawanie i przyjmowanie odmowy;
  • Zachowania bierne, agresywne i manipulacyjne;
  • Przyjmowanie pochwał nie musi być trudne

Więcej informacji na http://www.szkolimy.pl/119/asertywnosc-1/

Leave a reply

Back to Top