Cele:
- Kształtowanie postawy asertywnej w codziennych kontaktach zawodowych i prywatnych.
Po szkoleniu uczestnik będzie:
- Wiedział, czym charakteryzuje się postawa asertywna i dlaczego warto ją przyjąć;
- Znał i stosował zasady postępowania w sposób asertywny w trudnych sytuacjach;
- Umiał konstruować krytyczne komunikaty;
- Zmieni swoje nastawienie do odmawiania innym i nauczy się rozróżniać, kiedy odmowa ta jest
konieczna;
- Bardziej skuteczny podczas negocjowania dzięki stosowaniu postawy asertywnej;
Zawartość merytoryczna:
- Prawa człowieka asertywnego;
- Otwarte wyrażanie opinii;
- Konstruktywna krytyka jako narzędzie zmiany zachowania;
- Dawanie i przyjmowanie odmowy;
- Zachowania bierne, agresywne i manipulacyjne;
- Przyjmowanie pochwał nie musi być trudne
Więcej informacji na http://www.szkolimy.pl/119/asertywnosc-1/